فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۳.۷.۸۹

اطلاعیه مهم

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که طب های مکمل ایرانی «فرادرمانی و سایمنتولوژی» پس از سه دهه تلاش و تحقیق توانسته است در مجامع پزشکی و آکادمیک مطرح شود و با کسب تجربه های مثبت و مؤثر به موفقیت های قابل توجهی دست یابد، اکنون در تداوم این حرکت بزرگ و با هدف ارتقای سلامت انسان ها، پزشکان فرادرمانگر این مجموعه آمادگی خود را جهت اجرای طرح های تحقیقاتی پزشکی(در قالب پروپوزال های علمی) در کلیه مراکز درمانی و آموزش پزشکی(خصوصی و دولتی) اعلام می دارند.

اجرای این طرح ها در چارچوب های کاملاً علمی و با معیارها و ملاک های بین المللی انجام شده، هیچ گونه مداخله ای در امر درمان رایج بیماران ندارد و به عنوان روشی مکمل در درمان ارائه می گردد.

در ضمن انجام هر گونه تحقیقات در زمینه دامپزشکی، گیاه پزشکی و سلول- مولکولی نیز مورد استقبال کارشناسان این مجموعه بوده، آمادگی خود را برای انجام فعالیت های تحقیقاتی اعلام می دارد.

در این رابطه، ملاک سنجش در کلیه تحقیقات فوق، روش های آکادمیک و با داوری هیئت های علمی متعهد و بی طرف خواهد بود.

در خاتمه یادآور می شود که تا کنون بودجه تحقیقاتی لازم توسط این مجموعه تامین شده و تا این لحظه به هیچ نوع پیشنهاد تحقیقاتی جواب رد داده نشده است و هر گونه ادعایی مبنی بر امتناع کارشناسان این مجموعه از انجام آزمایش های علمی و تامین بودجه برای موارد فوق قویاً تکذیب می شود. بدیهی است این گونه ترفندهای غیر اخلاقی در مواجه شدن با روند رشد طب های مکمل ایرانی شیوه های غیر انسانی و غیر اسلامی بوده، خنثی کردن و مواجه شدن با آن را وظیفه شرعی و ملی خود می دانم.

با آرزوی توفیق الهی

محمدعلی طاهری

هیچ نظری موجود نیست: