فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۶.۱۱.۸۹

قابل توجه كليه مربيان عرفان كيهاني

به نام بي نام او
interuniversalinteruniversalقابل توجه كليه مربيان عرفان كيهاني (حلقه)

بدين وسيله به اطلاع مي رسانيم از اين لحظه به بعد كليه مربيان عرفان كيهاني (حلقه) مي توانند تا دوره اي را كه مربي گري آن را گذرانده اند، تفويض مربي گري نمايند. بدين معني كه يك مربي دوره 4 مي تواند تا دوره 4 را به افرادي كه مي خواهند مربي گري اين دوره ها را به دست آورند، شخصاً تفويض حلقه هاي مربي گري را نمايد.
لازم به ذكر است اين شرايط براي رشته هاي سايمنتولوژي و فراپزشكي نيز امكان پذير مي باشد.
توجه به نكات زير هم به تمام مربيان محترم پيشنهاد مي گردد :
- كليه شرايط تفويض حلقه هاي مربي گري همانند سابق مي باشد. به عنوان مثال افرادي كه دوره 5 را گذرانده اند مي توانند براي دريافت مربي گري دوره 1 اقدام نمايند.
- در اين برهه ي حساس دقت كافي در انجام صحيح اين امر لازم مي باشد چراكه هرگونه اشتباه مي تواند باعث بروز مشكلات فردي و جمعي شود.
- حفظ وحدت در همه ي امور به عنوان يك امر پسنديده الهي توصيه مي گردد.
اميد است كه با ياري الهي بتوانيم شاهد موفقيت هاي بيشتري براي تمام مجموعه عرفان كيهاني (حلقه) باشيم.
خبرهاي تكميلي در اين زمينه متعاقباً اعلام خواهد شد.


با آرزوي ادراكات ناب الهي براي تمام جامعه بشري
 حلقه كيهاني


منبع :‌رهروان عرفان حلقه

۱ نظر:

ناشناس گفت...

هزاران درودوهزاران سپاس برای استاد عشق که هرازچندگاهی بالطفی که نشان ازرحمانیت خداوند دارد رهروان این راه الهی را مینوازد زبان وقلم قاصراست از ابرازتشکروبیان شادمانی ازاین خبرمسرت بخش