فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۶.۱۱.۸۹

برگ زريني رقم خورد

به نام بي نام او
با لطف و عنايت الهي، حقيقتي ديگر آشكار گرديد و برگ زريني را براي مجموعه عرفان كيهاني (حلقه) رقم زد.


پيرو انتشار مطالبي خلاف بر ضد مجموعه عرفان كيهاني (حلقه) توسط دوستاني با دلهاي غبار گرفته و انتشار عكس هاي خصوصي، تصوير دادنامه اي كه در آن حكم برائت براي استاد محمد علي طاهري، قانوني بودن كلاسهاي عرفان كيهاني (حلقه) و . . . قابل مشاهده مي باشند در زير آمده است.

براي مشاهده عكس ها در اندازه واقعي روي عكس كليك نموده و گزينه View Image  را انتخاب نماييد.
hokm3


hokm4
اميد است كه از اين پس دوستاني كه همه را همانند خود در دنياي غبار آلود مي بينند با زدودن غبارهاي دلشان، از اينگونه رفتارها دوري نموده و با همياري و همسفر شدن با اين كشتي نجات بخش الهي زمينه هاي رشد و كمال همگاني را فراهم آورند.


با آرزوي ادراكات ناب الهي براي تمام بشريت
و
رفع غبار از دلهاي انسان هايي كه با غبار دلشان زندگي مي كنند
حلقه كيهاني




منبع: رهروان عرفان حلقه

هیچ نظری موجود نیست: