فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۶.۹.۸۹

حرف دل



سلام 
من سالهاست بنا به حس گمگشتگی و عاشقی درونی خویش همچو دیگران که میراثی بود از عالم لاهوتی ام ، دربه در،  در پی حقیقتی جاوید گشتم و گشتم و رشته های مختلفی را سپری کردم . تا این که حکمت و عدالت الهی مزد اشتیاقم را داد و با این میکده ناب آشنا گشتم و همه عمر شاکرم از این راه ، از دوستان و از مربیان محترمم  سپاسگزارم .
جالب است تا قبل از این راه هرگز حتی نام آقای دکتر منصوری لاریجانی را هم نشنیدم! که احتمالا از نادانی من بوده و نه از خدای ناکرده کم شهرتی ایشان. «کتاب انسان از منظری  دیگر »   آنقدر بزرگ و جاوید است که تا آخر دنیا از حقیقت خویش دفاع خواهد کرد . راستی چند کتاب در سراسر کشور می شناسید که یک میلیون نسخه از آن فروش رفته باشد . شاید به همین تعداد مشتاقاتی هستند که در حسرت این اثر ناب باقی مانده اند. وقتی همان موقع گرفتار کردن استاد وقتی آب در آشیان ... افتاد و تکذیبیه آقای دکتر را در سایت ایشان خواندم ، به دنیای زیبای دو قطبی خندیدم و به عاشورایی خویش بالیدم. امید که لایق این خانه باشم 
.
استاد خوبان . استاد عزیز تر از جان زبانهایمان از قدرشناسی و تقدیر و جانفشانی بهر شما عاجز است . فقط می توانم بگویم 
 
: دوستت دارم

۴ نظر:

از دانش آموختگان این مکتب صلح گفت...

با تشکر از شما این حس عاشقی که به استاد عزیز ابراز داشته اید ، کلام و ایمان همه رهروان فرادرمانی است . خوشحالم به قابلیتی نا توصیف رسیده ام که تاکنون همه افرادی که با هدف درمان بیماری هاشان به شبکه الهی متصلشان نموده ام بهبود یافته و سلامتی خویش را باز یافته اند. این راه ، راه همه عاشقان حق و عدالت در سراسر دنیاست . شب گذشته شبکه 6 میزگردی تحت عنوان طب مکمل پخش نمود و جای بسی خوشحالی ست ،
اما از طب های گوناگون سوزنی و هومیوپاتی و . . . دعوت و سخنرانی و پخش گزارش شد الا فرادرمانی ! و تعدادی از میهمانان زیرکانه زیر آب فرادرمانی را هم میزدند! جای گله و اعتراضی هم نیست و ما طبق آموخته هامان ضمن احترام به همه آنها معتقدیم: شاید این آب روان می رود پای سپداری . . . .
استاد امیدوارم بدانید راه شما راه ستایش بشریت بود و می ستایم معلمی را که اندیشیدن به من آموخت .
دوستتان دارم

ناشناس گفت...

با سلام به پدر معنوی واستاد عزیزم وهمه دوستان.اب زلالی که از پای کوه حق جاریست نمیتوان با چند قلوه سنگ جلوی ان را بست .همه انها را خواهد شست .برای اقای لاریجانی +1 وبرای استاد عزیزتر از جان سلامتی ارزو داریم.

بهار (اندیشه الماس خیز) گفت...

سلام بر دوست

زیباترین جمله جهان "دوستت دارم" است و هیچوقت تکرار این جمله جز در حق استادمان، اینگونه به دلم ننشسته بود . هر روز که به عکس و تشعشعات آرام و مثبت استاد در خانه مان نگاه میکنم، با تمام وجود خدا را شکر میکنم که با هوشمندی آشنا شدم اما انگار جای یک جمله خالی بود و آن اینکه از صمیم قلب بگویم : استاد عزیز، ای برگزیده ی خدا، "دوستت دارم"

در سایه سار همه ی دوست داشتنها ....

ناشناس گفت...

دعایم کن بمانم...