فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۴.۲.۹۰

متن سخنراني استاد عشق در حماسه ي جاويد 2 ارديبهشت در حضور خبرنگاران . . .


به نام بي نام او

درود شايسته ي آن بزرگ مرد عاشقي مي باشد كه حماسه هاي شيرينش بر ايمان رهروان راه عشق افزوده و سخنانش، تشنگان دانش كمال را سيراب مي نمايد. متن سخنراني استاد محمد علي طاهري عزيز در جمع خبرنگاران در حماسه ي جاويدشان در روز 2 ارديبشهت 1390 توسط اينجانب از روي فايل صوتي راديو حلقه 6 پياده سازي گرديده است.

تمام اين سخنراني حاوي سخنان گهربار و مهمي مي باشند كه دانستن آن ها براي تمام رهروان عرفان حلقه مناسب بوده و مي تواند زمينه ساز وحدتي بيشتر بين رهروان اين راه باشد. از اين بين بخش هايي كه از نظر اين عضو كوچك مهم تر به نظر آمده بودند، برجسته تر شده اند تا نسبت به آنها تعمق بيشتري داشته باشيم. باشد كه مورد استفاده علاقه مندان اين راه قرار گيرد. با تشكر و آرزوي ادراكات ناب الهي براي همگان رهرو عرفان حلقه مطلبي با عنوان متن سخنراني مهم و گهربار استاد محمد علي طاهري عزيز در حماسه ي جاويد 2 ارديبهشت 1390 در جمع خبرنگاران
. . . http://new.interuniversalmysticism.tk/the-news/3-important-news/498--2-1390-.htm

هیچ نظری موجود نیست: