فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۳۱.۳.۹۰

جوابيه

در پي چاپ مطلبي درباره رئيس فرقه عرفان كيهاني وكيل وي توضيحاتي را به دفتر روزنامه ارسال كرده است كه از نظرتان مي‌گذرد. شايان ذكر است كه تهران امروز در آينده به مستنداتي در خصوص پرونده اين فرد خواهد پرداخت.

عطف به انتشار مطلبي با عنوان «اطلاعات جديد از رئيس فرقه كيهاني» در مورخ 24/ 2/ 1390 به شماره خبر 70226 آن روزنامه، اين خبر صرفا بر موسسه عرفان كيهاني (حلقه) متعلق به آقاي محمدعلي طاهري موكل اينجانب دلالت داشته لذا خواهشمند است تكذيبيه ذيل را وفق قانون مطبوعات در همان بخش، جهت تنوير افكار عمومي به چاپ برسانيد.

1 - چنانكه مستحضريد انتشار مطالب پرونده‌هاي قضايي توسط مطبوعات، پيش از صدور حكم قطعي، با قيد مشخصاتي كه قابل انتساب به اشخاص باشد، در حكم افترا و جرم بوده و با توجه به اينكه پرونده موكل در مرحله تحقيقات مقدماتي مي‌باشد، ذكر اتهامات ايشان كه البته صحت ايراد اين اتهامات به موكل نيز جاي بحث دارد مسئوليت جزايي به همراه خواهد داشت. مضافا به اينكه اساسا امكان دسترسي هيچ مقامي به جزئيات پرونده‌هاي امنيتي در مرحله تحقيقات مقدماتي وجود ندارد. 2 - اين منبع افتراهايي ازجمله انحرافات عقيدني به موكل نسبت داده كه به دليل همين سم‌پاشي‌هاي مطبوعاتي، آقاي محمدعلي طاهري ناگزير، جهت تشحيذ اذهان عمومي بارها به صراحت، شهادت داده و اثبات نموده‌اند كه مسلماني موحد و شيعه پيرو اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و از منتظران واقعي ظهور امام عصر (عج) مي‌باشند. 3 - در خصوص ذكر مكرر فرقه در رسانه‌ها مي‌بايست خاطرنشان شود كه موكل، بنيانگذار طب مكمل به نام‌هاي فرادرماني مي‌باشند و انتساب عبارت كذب فرقه به ايشان تهمتي ناروا به يك مسلمان شيعه و نقض اصل فقهي اصاله الصحه في العبادات است. 4 - در خصوص ادعاي ارتداد آقاي محمدعلي طاهري شايان ذكر است يك فرد مجهول‌الهويه همانند همين مقام مطلع ناشناس مورد استناد در قالب سوال از مراجع، نسبت به اخذ فتاوي عليه موكل، با فرض صورت مسئله اقدام و نسبت به انتشار اين فتاوي و استفاده ابزاري از آنها با حذف صورت مانورهاي گسترده‌اي به انجام رسانيده است. اين مطلب مي‌بايست روشن گردد كه ارتداد موكل در كدام مرجع به اثبات رسيده كه مقام مطلع مستند شما، با ضرس قاطع عنوان مي‌نمايد كه ايشان دست از قانون‌شكني و ارتداد برنداشته است؟ 5 - در خصوص اعتبار مدرك دكتراي افتخاري ايشان لازم به ذكر است كه اين مدرك همانطور كه از نامش پيداست توسط يك دانشگاه براي تحقيق و به پاس قدرداني از تلاش‌هاي يك محقق در يك رشته اهدا مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: