فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۲۱.۴.۹۰

سکوت مرگبار



در يكي از وبلاگها كه تصميم به سكوت گرفته بود خواندم حسي دروني اجازه نمي دهد كلام خانم وكيل (خانم  شادي صدري) مبني بر ملاقات با استاد طاهري و پيام سكوت از طرف ايشان را بپذيرند . حقيقت اين دقيقا برداشت من نيز مي باشد ، قصد قضاوت و حتي تهمت ندارم و تنها نظر شخصي خويش را بيان ميكنم تا شاهد نظرات سايرين نيز باشم. و هدف سكوت يا غير سكوت حتي نيست بيدار  و بهوش بودن است.

قابل توجه دوستاني كه آثار استاد را كامل يا دقيق هنوز بررسي ننموده اند: حتما در مصاحبه 12 قسمتي استاد وقتي از ايشان سئوال مي شود آيا اين راه عرفان كيهاني بدون شما نيز ادامه پيدا خواهد كرد يا نه ؟ پاسخ استاد را مجددا گوش نمايند.

به اميد افزايش سطح ادراكات بشري

۱ نظر:

Newbigbang گفت...

salam/
newbigbang1.blogfa.com
lotfan add konid