فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۳۰.۱.۹۱

کلاس بی کلاسی


تمرين مستقل شدن، قدمي در راه كلاس بي‌كلاسي
قسمتی از کلاس دوره پنج استاد طاهری:

بعضی مواقع مي‌بینیم 15 دقيقه که دسترسی امکان پذیر نیست، توجه داشته باشیم که ما خودمان متصلیم، ما يك موضوع را فراموش کردیم و اصولاً بایستی هر کدام از ما مستقل شویم. و در نهایت بحث استقلال و مستقل شدن است و کلاسی قرار نیست باشد و قرار است هر کسی سولو solo و انفرادی بتواند پرواز کند و قرار است که همه‌مان در آن اتصال خودمان هر زمان بتوانیم متصل باشیم. حالا در دوره‌هايي به دلیل این که مي‌خواهیم افراد با هم تشریک مساعی داشته باشند، انتقال تجربه داشته باشند، بگويند چکار کردیم و به هر حال برای همدیگر ارتباط بگذارند، خلاصه در یک کار جمعی قرار بگیریم. ما زیاد اصراری روی این مسئله نداریم ولي دردوره‌های بالاتر افراد باید مستقل شوند، مشکل دارد؟
مگر من برای شما چکار مي‌خواهم بکنم؟ من همان کاری را مي‌خواهم بکنم که خودتان هم مي‌توانید انجام بدهید و در ارتباط قرار بگیرید و اتصالی که من اعلام مي‌کنم همان اتصالی است که خودتان اعلام مي‌کنید. این بطور کلی قانون و قاعده این قضیه است، الان شما تنها نیستید، اگر احساس تنهایی بکنید چی پیش مي‌آيد؟ احساس تنهایی جزو شبکه منفی بود، کسی مي‌گويد من تنهايم یعنی خدا هم با من نیست. ولی اگر ما در اتصال باشیم تنها نیستیم، این احساس تنهایی مفهوم ندارد.
فقط یک قضیه است که ما به شما حق بدهیم، این است که ما در آنجا دست و پاي‌مان را گم مي‌کنیم، حمله صورت گرفته و ما دست وپاي‌مان را گم کردیم، مي‌خواهیم با ستاد در تماس قرار بگیریم بگويیم که به ما حمله شده و ما در محاصره قرار گرفتیم و حالا دست بر قضا خطوط ارتباطی هم اشکال پیدا کرده مي‌گويند در دسترس نیست. حالا آنجا چه باید شود؟ معمولاً اگر آن نیروها درست تعلیم دیده باشند در چنین شرایطی باید بتوانند مستقلاً تصمیم بگیرند، مستقلاً دفاع کنند و همه رقم پای موضوع باشند. این موضوع جزو تعلیماتی است که بايد یک نیرو در خط مقدم به آن اشراف داشته باشد و دیگر نهایتاً برای جنگ تن به تن هم تعلیم دیده باشد. حالا ستاد هم بداند ما را محاصره کردند، دیگر جنگ تن به تنش را که نمي‌آيد به جای ما بجنگد، مي‌گويد خوب مقاومت کن، سنگرتان را از دست ندهید، موضع را از دست ندهید!
خیلی از دوستان که دراین مواقع با من تماس مي‌گیرند، ما هم مي‌گويیم ارتباط بگیر، دوباره من سعی مي‌کنم که ارجاع‌شان بدهم به ارتباط، خودتان اگر دقت كنيد خيلي از دوستان شايد بعد از قطع تلفن بگويند «این را که خودمان هم مي‌دانستیم» وقتی مي‌آيیم در حلقه وحدت دیگری را هم وارد ماجرا مي‌کنیم، بحثی نیست که موضوع حلقه وحدت است و آنجا قانونمندی خودش را دارد. اما زمانی که دسترسی نیست و در یک همچین موقعیتی قرار مي‌گیریم باید بدانیم که اصولاً ما متصل هستیم و در حلقه وحدت هستیم و با حلقه‌های متعددی در ارتباط بودیم و دست و پاي‌مان را گم نکنیم که «اي داد خطوط مخابراتي صدمه دیده و ما الان نمي‌توانیم با كسي تماس بگیریم» من برای این‌جور مواقع مي‌گويم که بتوانیم مستقلاً، ارتباط‌مان را برقرار بکنیم، بدانیم متصلیم وبه دنبال آن مي‌بینیم که همه آن تجهيزات لازم را داریم، برای یک همچین مبارزه‌ای.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

کاش به عمق حرفهای استاد پی می بردیم و درک می کردیم...!
و یادمون باشه که برای رسیدن باید حرکت جمعی داشته باشیم...
+1

ناشناس گفت...

کلاس بی کلاسی...!

وقتی استاد در دسترس نیستند ما رو مورد آزمایش قرار میدهند، ولی آیا از این آزمایش سر بلند بیرون می آییم؟؟
یادمون باشه که شبکه منفی همیشه به زیباترین شکل می آید و حالا که می دونه حلقه ها چقدر برامون ارزشمند هستند و به حقیقتش پی بردیم، آیا امکان نداره که بخواد از این طریق اقدام کنه؟!

ناشناس گفت...

man be doroye panj naresidam .faghat 1 va tashashoro gozaroondam va vaghan kheili be dalayeli ke khodam tedadishoono midoonam shadidan biron rizi migiram tamoomam nashode hanooz

kholase lazem bood ino bekhunam ke aroom sham