فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۶.۳.۹۱

مربی عرفان کیهانی و چند توصیه

ضمن تبریک به همه رهروان این راه نورانی و شگرف باید به عرض برسانم 

در دوران غیبت خورشید همه ما مربیان و انشاالله همه رهپویان کمال ، امانت داران مجموعه بوده و هستیم. 
مربی باید مطالب را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار حقیقت جویان قرار داده و به دور از هر گونه منیتی  دیگران را نیز بر سر این خوان گسترده دعوت نماید .
 چراکه همه میهمانان این عرش عظیمیم و صاحب خانه ذات مقدس اوست.

همراهان ارزشمند تنها و برترین سند مطالب عرفان را از خود استاد توسط  سی و دی وی دی های مختلف ایشان بخواهید. و باز هم تاکید نمایم ما فقط امانت داریم و خادم این عشق شورانگیز.

از آنجا که به دلایل مخالفت های اطراف دفاتر مجموعه تعطیل است و کمیته های بازرسی و نظارت فعلا وجود ندارند.پس بهوش باشید و اصول مطالب ارائه شده توسط مربی را با اصول تاکید شده استاد اخلاق و عرفان مقایسه نمائید .
در صورت بروز و یافتن شکاف های محسوس کلاس خود را تغییر داده و آنرا به یاران خود نیز سفارش نمائید .

منبع : وبلاگ مربیان عرفان کیهانی

هیچ نظری موجود نیست: