فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۱۶.۳.۹۱

روز پدر نوشته ما طاهری

داشتم فکر می کردم که چرا تولد حضرت علی (ع) شده روز پدر ؟؟؟

واسه من که یه دلیل نیومد
حکمتی داشته واسه خودش

حضرت علی (ع) پدر خیلی ها بوده، به خیلی ها راه رو نشون داده، خیلی ها رو از گرسنگی مادی و روحی نجات داد، در کل بگیم پدری کرده واسه بشریت در دوران خودش و آینده ، حالا هم این پدری در دورانی که خودش نیست؛ هنوز پابرجاست.

شاید یه تعداد بگن آخه روز مرد هم هست.

آره تو زمان خودش یه مرد پیدا شد که پیغام پیغمبرش رو لبیک گفت. یه مرد پیدا شد که بین اون همه دورویی ها تک رو بود و مرد و گفت راه اینه و چاه اونه.

حالا بیاییم به پدر و مرد خودمون که علاوه بر مردی و پدری، استاد بشریت کنونی و آینده است.

استادی که راه و چاه رو نشون داد؛ بین همه ی دورنگی ها، تک رنگ موند و گفت حقیقت اینه و خیلی از ما مدیون مردی، پدری و استادیش هستیم. مردی که دستاش پر بود از آگاهی که همه اونها رو بدون منت و کم و کاست در اختیارمون گذاشت که من و تو امروز بدونیم از کجا اومدیم و چرا اومدیم و می خوایم به کجا بریم.

حالا می تونیم بگیم:

مرد من، پدر من، استاد من و .... 

روزت مبارک

هیچ نظری موجود نیست: