فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۱۶.۳.۹۱

شباهت بازپرسان پرونده با فراماسونرها

شباهت بازپرسان پرونده با فراماسونرها 
امروز یکی از دوستان به نکته بسیار ریزی اشاره کرده بودند که می تونه برای خود معاندان که چشم و گوش بسته در اختیار عوامل مافیایی هستند خیلی خوبه باشه که همین امروز تا دیر نشده توبه کنند و برگردند.


این تصویر مهر بازپرسان پرونده رو نشون میده که کاملا شبیه هرم فراماسونرها و ایادی اونها یعنی شیطان پرستان بوده رو بوضوح نشون میده.



[تصویر:  1338935633.jpg]


جالبه که بدونین جلسه اخیر معاندین و دکتر منصوری لاریجانی در اتاقی برگزار میشه که نماد " X " و نماد معروف " پرگار ایستاده و واژگون و ... " فراماسونرها در گوشه گوشه اتاق به چشم میخوره و برای همین هستش که اکثر این آقایان با چشمانی بسته و گوشهایی ناشنوا و دلی سیاه و تاریک در تسخیر شبکه منفی بوده فقط و فقط گفته های آنها را که بر قلب تسخیر شده ی شان مینشاند و بر زبان الکنشان جاری میسازد را می گویند و می گویند فقط من درست می گویم ولاغیر.

برای همین است که استاد با رحمانیت تمام الهی می فرمایند : حتی با معاندان هم با رحمانیت برخورد کنین چون من اکنون متوجه شدم که آنها در تسخیر هستند و نمی دانند که چه می گویند و این ما هستیم که باید آنها را از این منجلاب نجات دهیم نه اینکه بدتر آنها را از خودمان دورتر سازیم.
با امید به یاری حق

هیچ نظری موجود نیست: