فرادرمانگری

با کسب اجازه و سلام بر استاد گرانقدرمان ،این وبلاگ بنا به وظیفه و جهت ایجاد مرهم بر درد فراق یار آغاز شد . همچنین به بررسی موانع و شناخت فرصت ها و تهدید های عرفان کیهانی ( فرا کل نگری ) بنا گذاشته ایم تا نسبت به ادراکات نابی که در این مجموعه داشته ایم و یقینی که حاصلمان شده است ادای دین کرده و هرگز از این راه آشتی با خدا و مسیر کمالی که یافته ایم بر نخواهیم گشت چرا که راه ، راه بی نامی اوست و همه رهروان حقیقت ناب الهی در این مسیر همسفر یکدیگر هستیم و تنها ابلیس از جنس آتش است که قسم خورده راه کسانی است که به سمت کمال و حقانیت هستند.دست همه انسانهای راستین را می فشاریم.

۱۶.۳.۹۱

چند نکته

چند نکته در مورد بحث های موجود به ذهنم رسید که بد نیست همسفران هم مطلع بشند و دوستان دیگه هم اگر اشکالی دیدن اصلاحشون کنند و اگر چیزی به نظرشون رسید بهش اضافه کنند.
شاید آخر سر یه نقدی ازش دراومد:
اکثر بزرگان دولتی حاضر در جمع منافاتی در این مسئله با موازین دینی ندیدند.
ترس معاندین مشهود بود از این مسئله که دیگر کسی از طاغوتشان فرمان نمی برد و اذعان داشتند که حتی خانواده ی خودشان به این مجموعه گرویدند و مصرانه بر عقاید خود پایبند هستند که این مسئله باعث حتی تحت فشار قرار گرفتنشان از طرف خانواده برای تهیه ی کتابها، مقالات، آموزه ها و درس های جدید استاد شده است که این خود نشانه ی بزرگی از پیروزی حق بر باطل است. همچنان که در زمان پیامبر عده ای در محافل صحبتی پیامبر سر و صدا می کردند تا سخنان پیامبر به گوش افراد نرسد، درحالیکه این سخنان بر دل افراد می نشست نه بر گوششان.
متفق القول بر این عقیده اند که، شدیدا فراگیر شده و بایستی هرچه زودتر جلوی انتشار آن گرفته شود.
عده ای که استاد خودشان آنها را ابن ملجم های زمان خواندند؛ که به اسم دین در مقابل دین می ایستند؛ به نام حق در مقابل حق می ایستند و ... دوباره در چنین جمعی حاضر شدند آنهایی که همچون دشمنان برزگان دینی در مقابل حق و حقیقت، صرفا به خاطر جاه طلبی و مال و مقام دنیوی ایستادند و حتی به جویی هم نرسیدند.
همه ی معاندین براین عقیده اند که این مسئله بایستی توسط خودشان و به قولی از طریق مراجع زیر ربط به پیش رود. به عبارتی اگر این ع.ر.ف.ا.ن می خواهد به پیش رود باید توسط فلانی ها و به شیوه فلانی ها پیش رود. همان کاری که با خلافت حضرت علی (ع) کردند و گفتند اگر می خواهی باشی باید بر اساس قوانین و خواسته های ما باشی که استادمان همچون علی (ع) از پذیرفتن آن سرباز زد و فرمودند که: "ما که از گفته های خودمون برنمی گردیم [چون حق برگشتنی نیست] و اونها باید بیان و تحقیق کنند و قبول" ما همچنان برحرف خود هستیم.
از این همه کاپ و مدال و به قول خودشان شهرتی که استاد بصورت جهانی کسب کرده اند؛ دچار ترس شده اند که چرا امثالشان تا به حال نتوانسته اند حتی ذره ای را نصیب خود کنند که، به قول خود استاد اگر چیزی ریشه و اساس داشته باشد و شعور مثبت، حتما همه دور اون جمع می شن چون همه دنبال حقیقت هستند و ...
در نهایت هم در زمان هایی که پاسخی برای طرفداران این مجموعه پیدا نمی کنند؛ روش قدیمی خود را پیش می گیرند و با "روش نقد با نقد" در مقابل فرد ایستاده و سعی در تخریبشان دارند.
خیلی ها از جمله منشی جلسه در حدی نبود که در آن مقام باشد چرا که به هیچ وجه مساوات رو در برخورد با افراد از لحاظ لفظی و رفتاری نداشت؛ اذعان دارند که خیلی نقد ها دارند. اصلا عده ای که دعوی ی گمراه شدن جوانان را دارند چرا نمی توانند این ع.ر.ف.ا.ن را نقد کنند و منافاتی با موازین دینی در آن بیایند و این جوانان را از گمراهی درآوردند؟ جواب ساده هست: چیزی وجود ندارد و یا بهتره بگیم سواد چنین نقدی رو ندارند. کدامیک از این معاندین به صورت کاملا محقق وارد این ماجرا نشده اند که عاشق این وادی نشوند و یا نتوانند به خوبی قضاوت کنند. حتی خود جناب لاریجانی که دعوی ی انحراف را دارند با آن سواد و ... چرا حرفی برای نوشتن؛ نقدی برای ارائه و ... ندارند؟
این موارد گوشه ای از نکات موجود در جلسه بود که به ذهن این حقیر رسید.
انشاءلله که دوستان کامل تر کنندش
+1

۱ نظر:

ناشناس گفت...

sadeshavim.blogfa.com
به سوي روشنايي